قریب به ۴۰ روز از عملیات توفان‌ الاقصی می‌گذرد. در این روزها البته هجوم بی‌امان صهیونیست‌ها علیه کودکان، زنان و مردان بی‌پناه غزه سرخط رسانه‌های مختلف دنیا شده است.

فلسطین

به گزارش همشهری آنلاین، تعداد شهدای فلسطینی طی روزهای گذشته از مرز ۱۱ هزار گذشته و آمار کودکان شهید هم بسیار بالاست. علاوه بر کمک‌های مردمی، بسیاری از سازمان‌ها و نهادها برای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از جنایات رژیم صهیونیستی، برنامه‌هایی را برگزار کرده‌اند تا چهره واقعی این رژیم و مظلومیت مردم غزه را به همگان نشان دهند.

در این بین سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با همکاری مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای به تصویر کشیدن گوشه‌ای از رشادت‌ها و مقاومت مردم مظلوم غزه قصد دارد نمایشگاهی با عنوان «بال‌های خونین کبوتران» از آثار دانشجویان هنرمند در ۵ بخش کارتون و کاریکاتور، پوستر، تصویرگری، نقاشیخط و شعر با نگاه هنرمندانه به موضوع «توفان الاقصی» برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

دانشجویان از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۲ به دبیرخانه پویش به نشانی www.roytab.ir/Gaza یا پست الکترونیکی isojd.ac@gmail.com ارسال کنند.

قرار است از آثار برگزیده در تبلیغات شهری و فضاهای مجازی هم استفاده شود. پس از داوری نمایشگاهی از مجموعه آثار برگزیده در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 807104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha